Vart e Våren?



Just nu är det snöstorm här näst in till, snön vräker ner  hära! :(
Jag vill ha vår, vår känslor som spirar och känna att sommaren är på väg!
På Söndag natt (Natten tills söndag) drar man fram klockan 1 timme så man får sova en timme extra och vi går mot ljusare tider!

Fan va vi hade kul på slutet idag på dialysen, skratta som fan o blev så generad,hahaha!
Idag gick dialysen bra, stack mig idag också utan personal runt mig och det gick jätte bra och klä apparaten också, INTE med kläder! :).
Eftersom jag haft ont i armen så har jag inte kunnat prima o klä apparaten pga smärta!


Ikväll blir det lungt hära, snacka på MSN om det e någon som vill snacka med mig! :)

Just nu känner jag mig på myhumör o bara ligga o mysa i sängen, men inte kul o göra det själv så får väl vara myssugen!


Puss o Kram
Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0