Värsta baksmällan!



Så känns det iaf idag,tung i huvudet o seg i kroppen!
Var man på krogen igår eller var man på operation? Man kan ju börja undra!
Ligger på dialysen nu, fick hjälp idag med att sticka och så eftersom jag e öm i armen!
En syster här har sagt att vi ska köra på lågt flöde idag (vanligtvis kör vi 300 men idag blir det 250) och då ser ventrycket väldIgt bra ut så John gjorde ett bra jobb igår :P..

Har knappt sovit något inatt, somnade vid 02.30-02.45 o klockan ringde 05.45, jag brukar inte va trött när jag ska upp o till dialysen men idag ville jag bara ligga kvar, får vila när jag kommer hem sen, kanske somnar här ett tag!

Snart släpps dagens avsnitt av Andra Anveny på deras hemsida o ska lägga mig och titta på det!!
Har tråkigt hära, ingen o snacka med o MB sover som vanligt vid den här tiden! :P......


Puss o Kram
Micka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0