Städar och packar


Började röja bland mina muggar i köket som jag ska packa ner saker!

Det e ju dags at börjar packa ner allt nu eftersom nästa vecka så har jag dialys, tisdag,torsdag och fredag och då e man ju lite trött efteråt och på Tisdag e jag inte hemma förrens vid 16-tiden kanske eftersom jag ska träffa Daja,Mackan o Mattias efter dialysen på sjukan!

Fan att man inte kan sova på morrnarna, somnade vid 4-5 inatt men vakande ändå vid 9 - tiden imorse :/.
Hade velat sovit vidare men var t o m pigg när jag vakande :(.

Idag händer då inte för mycket, fundrar på att åka till stan i eftermiddag men får se, annars blir det en lugn fredag!
Imorgon ska vi hem till min syster o hennes familj för att fira Ludde o Peter med Peter's släkt!
Vi har iofs redan firat dom men vi åker ändå dit! :)

Har muggar från konserter som stått i mitt rum som jag aldrig använt, dessa muggar har jag:

5ive - Invinceble Tour 2000
Westlife - 2003
Michael Bublé - 5 juni 2006
Josh Groban - 19 Maj 2007


Skriver mer sen kanske!


Puss o Kram
Micka





Denna hittade jag i köksskåpet när jag rensade, fick den av min syrra för  många år sen , hahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0