Snöigt!


Ja, nu har det snöat riktigt mycket hära, och ännu har dom inte varit och plogat hära :/.....igår när han var o ploggade gick det inte så bra för honom....han KAN inte plogga.

Idag får man se va som händer, ska gå o fixa till mig nu för dom ska komma o inspektera lgh här på gården idag, varför fattar ingen av oss!
Bra att dom gör det i den lgh jag ska flytta in i utifall dom måste gör ngt :P.....

Funderar på att åka till banken o sätta in mina små pengar som jag har i 2 burkar, mest 50öringar o en kronor!!
Har sparat i några år!

Hahaha, ena plast burken har jag i mitt rum stående och en dag för  ngt år sen när syrran o hennes familj va här så såg hennes sambo burken men inte vad det var i o han ba: Ååå godis o tog fram burken....hahahah hans minn va jävligt rolig att se o att han höll på att tappa burken i golvet! :P

Sitter och tittar på IKEA's hemsida, funderar på att beställa hem IKEA katalogen, iofs står det inte mkt i den, mer finns det ju på nätet , men det kan ju vara roligt att titta lite i den o få insperation!

Nu har man fixat en hem försäkring också till den nya lägheten, 69kr/månaden ...inte så farligt!
hade jag tagit så att jag försäkrat datorerna också så hade det blivit 102kr/månaden men fattig som man egentligen är lr snål, får kalla mig vad man vill så tog jag 69kr/månaden,  datorerna är ju redan försäkrade då jag köpte dem!

Nu e det bara Comhem och 3 som man ska ringa o fixa,  vill ju ha internet , tv o telefoni på Comhem som e billigare!

Imorgon är det dialysen igen och efter det ska jag vara på transplantations mottagningen för inskrivining inför operationen på måndag på armen!!

Puss o Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0