Sista 20-30 minutrarna!


Äntligen snart klar här , skönt!!
Blir så när man kommer hit tidigt och kan koppla sig själv, det e så underbart det.
Idag har det gått bra, inget blodtryckfall, än iaf :).....ska dra 3,7 liter!
Efter nu ska jag till Transplantations mottagningen och bli inskriven för operationen på Måndag!
Skulle va där klockan 13 men dom ringde och bad mig komma senare för läkarna e på möte!
Klagar inte klar jag kan göra det lixom, har ju ändå inget annat för mig förutom att vilja komma hem :P...

Ikväll blir det lugna gatan som vanligt, tvn bara...först är det  Stockholm-Arlanda sen är det På Liv Och Död
klockan 21.30 på SVT1
Ikväll är det verkligen intressant för först e det om en som ska få nya lungor och sen är det det jag e intresserad av Njurarna, det är en som ska ge bort sin njure så det ska jag kolla på!

Funderar på att läsa också lite i  Emma, Mia's dotter...blir väl att sitta vid datorn oxå så klart ;)

Kramar
Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0