Operations inskrivningen

Äntligen hemma!!
Efter dialysen så hade jag tid på TX-mottagningen (Transplantation) för inskrvining till operationen på Måndag!!
Pratade först med ena underskötaren där som gav mig tvätt svampar som jag ska ha när jag duschar på söndag kvällen och sen på måndag morgonen för att få bort bakterrier på armen o kroppen för operationen!
Ska va där vid 7.15  så åker här ifrån
6.30 så e jag där vid 7.10.
Operationen sa han skulle bli på morgonen om dom inte fick in någon akut transplantation!
Läkarn skulle även srkiva att jag ville ha lugnande innan/under och sen att jag skulle få antibiotika innan operationen!!

Inskrivningn tog inte typ ens 5 minuter!!!


Kramar
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0