Nycklarna o tröja imorgon!


Idag på dialysen så fick jag ett litet blodtrycksfall eller litet o litet, fick pausa i dragningen ett tag men sedan stängde vi av den helt efter att ha dragit 3,82 liter, vi skulle dragit 4.4liter!
Kände mig inte riktigt 100% efteråt så låg o vilade en stund efteråt innan jag gick o vägde mig!
Hade gått ner rätt bra ändå, bara 3 hekto över torrvikten som vi skulle dra till!

Efter dialysen gick jag ner till barn avdelningen för att på mötesplatsen där träffa Mattias o Markus från DIF fotboll!
Dock kunde inte Daja komma eftersom han va på landslagsuppdrag med Finska landslaget i Norge där dom möter just Norge i morgon onsdag!
Marie från kanslit var inte heller med pga pappersarbeten!


Imorgon e det dagen D då jag får nycklarna till lägenheten och så ska vi åka dit o titta ifall det e städat o sen mäta allt i rummet för att e det inte städat så ska vi ringa huge så får dom komma dit o städa åt oss!
Sen ska jag iväg till Globen City och hämta min tröja jag vann på auktion :)
24.ANDERSSON.
Han vet inte om något ännu så kommer fota tröjan imorgon o lägga upp på bloggen och skicka den till honom! :)

Just nu gör jag inte mycket, sitter framför msn o tvn och har tråkigt!


Puss o Kram
Micka









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0