Magont o godis sugen!


Tänkte jag skulle slänga iväg ett blogg inlägg så här på eftermiddagen!
Sitter här och vilar efter att man ätit jätte god mat!
Har haft ont i magen hela dagen o kanppt kunnat gå ordentligt utan gått neråt bjöt,
tog en omparalazol lr vad den heter så hoppas den ska värka snart!
Är även såå jäkla sugen på godis fast jag inte borde äta det men det e ju lördag så någon borde man väl få ta? :).....

Undra om man ska ta o klä på sig o ta en promenad ner till centrum och handla godis!
Eller så blir det att vila en stund!!! :) I have to choce beofre it get's dark outside!


I Rather Feel Pain Then Nothing At All

Puss o Kram
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har en liten utmaning till dig, kolla in det i min blogg. :)

2009-03-15 @ 21:50:43
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0