Inte långt kvar nu!

Klockan e myckt, jag vet det men sitter o snackar med Micke Bus!
En underbar kille det  där som får en att skratta och må bra! :)

Idag var det dialysen som vanligt, det gick väldigt bra idag.
Kirurgen va in till en patient så jag stoppade honom och fråga om det gick bra att ta bort förbanden på armen och det tyckte han var okej eftersom det såg fint ut alltihop!
Värrre var det när vi dragit nålen och satt o tryckte, på 5 min bytte vi 20-25 kompresser för att det inte ville sluta blöda!
Hade det fortsatt och blödigt hade dom fått sytt så skönt att dom slapp det!

Ikväll har jag inte gjort så mycket, haft det tråkigt mest o tittat på tvn!!

Inte långt tills man får nycklarna till lägenheten...5 dagar kvar nu, wow vad tiden går fort! :)

Over and Out

Puss o Kram
Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0