Göra stan osäker :)

Vaknade 8.30, hade velat ligga kvar men eftersom jag tänkte åka till stan nu på morgonen vid 10 tiden så fick man paddla sig upp!
Ville ha något o göra så tänkte åka in och se E.M.D uppträdda o singnera, jag tänkte bara se deras uppträddande och inte stå i kö för några autografer., för det första orkar jag inte säkert stå i en lång kö och för det andra har jag ingen glädje att stå i en kö!
Var så när man va yngre...men man får se kanske fixar autografer till någon annan,det får ses!!!

Jag e inte lika hysterisk för mina idoler som jag var förr om åren, nu e det roligt att gå o se dem och så men tiden för att stå i kö för autografer o så e lite förbi tycker jag!!

Min musiksmak har verkligen ändrats...of course gillar jag fortfaranade pop men gillar även
ROCK tackvare att min goa Micke fått mig att lyssna på det, har iofs lyssnat på sånt innan men inte så mycket som nu! TACK MB att du öppnat ögonen på mig och visat mig annan musik också!!

Skriver mer ikväll

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0