Fredag!



I Onsdags när jag var på promenad så gick jag förbi dagiset jag praktiserat/jobbat på så träffade jag en f.d arbetskollega så vi gick tillsammans och pratade och då lovade jag att komma ner som idag och hälsa på!
Så eftersom jag hade lovat det så gick jag ner vid 13-tiden!
Dom ända där som jag känner är personalen för alla barnen var nya, dom som jag gick när jag jobbade han vuxit upp o blivit stora och t o m börjat skolan!
Gud va tiden går fort!
Det var en liten kille där som ramlade o slog huvudet i kanten på soffan inne på avdelningen så tog upp honom och blåste på huvudet och då gosade han in sig hos mig och satt där ända tills hans mamma kom och hämtade honom, han var såå söt!
Efter det så gick jag en promenad hem, vilket var rätt skönt dock lite halt på vissa ställen och pölar här o var!

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, har bara tagit det lungt, käkat middag o nu ikväll käket glass med kolasås *mums*...
har slutat igen att äta pasta o ris :)...Potatis har jag inte ätit på 1,5år!  Eller jo, har ätit då vi ätit potatis gratäng!
Funderar på att gör alite popcorn!
har såå tråkigt just nu o e otroligt deppad! :(

Tittar just nu på Let's Dance, har inte sett hela idag, tittade på Så Ska Det Låta först!

Aja hoppas alla får en jätte trevlig helg!

Kramar
Pölsis

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa, ungar växer så det knakar. Nästan så man borde höra när dom växer. :P

Va mysigt du och den lille killen fick, när han hade så ont. :) Hände samma sak när jag jobbade denna veckan, pojkes huvud in i ett element - fast det slutade på sjukhuset, med sydd skalle. Stackarn!

2009-03-07 @ 12:43:13
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Pölsis

men gud:(...stackarn, hoppas det gick bra efter att han hade fått sy!

Jaa,dom växer så dom knakar :)

2009-03-07 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0