Emma, Mia's Dotter



Har börjat läsa 4:e boken i serien om Mia o hennes familj, har läst den förut men tkt den vore kul o läsa lite!
Hade dialys idag igen då, det gick bra förutom att ett litet blodtrycksfall!


Ja,va ska jag mer skriva?? står helt still!!

Sitter o snackar på MSN med Micke Picke och Natti :)


Ja,på Lördag är det Melodifestivalen Finalen på Globen!
11 bidrag o 1 ska till Moskva!!

Många bra bidrag!

Det e svårt att ut se vem som kommer vinna :)....
Må bäste man eller kvinna vinna!!

Kramar
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Maria

Sjukt nervöst kommer det bli på lördag!! Jag blir yberglad om E.M.D eller Måns vinner! Men så länge inte Ugglas vinner så får vem som helst av dom andra vinna. Kommer bli lättad oavsett vem det är då, men självklart vill jag att nån av mina grabbar ska till Moskva. :D

2009-03-10 @ 22:59:41
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0