2 timmars promenad


Sitter och tittar på andra avsnittet av 2 and a half men på 3an nu!
Var till sjukan på dan och hämta min data sladd som jag glömde där igår, som tur var så visste ena sköterskan om att det var min så hon hade lagt den i mitt skåp!

När jag kom hem käkade jag lite Ravioli sen tog jag en promenad, det skulle vara en liten men den blev lång, 2 timmar!
Gick runt ett stort område.
När jag kom upp mot dagiset jag jobbat på träffade jag på en gammal arbetskamrat så vi gick och pratade och jag bestämde att jag skulle komma ner på fredag på dagiset och hälsa på, det e 2,5år sen sist men har inte haft ork pga allt med dialysen operationerna!

På tal om operation, nu har jag äntligen fått tid för operationen av graften!
16 Mars ska den göras med lokalbedövning så kommer få åka hem samma dag om inget annat änder med armen.
Det kommer va samma gamla kirurg som gör det, den otroligt duktige Sandberg!
Ska på inskrivingssamtal nästa torsdag på mottagningen eftersom jag kommer ligga på transplantations mottagningens dagvård både före och efter operationen!

Min underbara kompis Natti kommer e.v om det går komma upp och hälsa på mig och hålla mig sällskap :)
Ska bara ta reda på om dom vet när operationen blir av!


Kramar
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0