1 Vecka från operation o 9 dagar kvar till flytten


Gud va veckorna går fort, idag är det 1 vecka sen jag opererade armen!
Det ser verkligen fint ut där han opererat, armen e inte så svullen och ärren ser jätte fina ut man kan tro att dom e öppna för 2 veckor sen, visst ser man att dom e öppna nyss men inte för 1 vecka sen!

Idag har det inte hänt så mycket, tagit det lungt och softat!
suttit och läst och tittat på film, idag blev det först  Som Man Bäddar sen blev det Patrik 1,5, riktigt bra filmer!.
Håller på o läser Emma, Mia's dotter; fjärde boken i serien om Mia och hennes familj som levt gömde och på flykt!.

Ikväll har det inte hänt så mycket, suttit o snackat på MSN och tittat på tvn och även läst!
Tittade på Familjen Annorlunda; man får följe 3 stora familjen runt om i sverige..
En familj som har 10 ungar, en familj som har 8 ungar o en familj som har 5 ungar, familjen med 5 barn har halv stora barn o sen ett trillingpar och dom med 8 ungar är alla tvillingar och 10 barns familjen tror jag om jag minns rätt att dom yngsta 2 barnen e tvillingar men e ej säker om det var så!!

Just nu tittar jag på Sporlöst en tjej som ska hitta sin pappa, dom e på Hawaii och letar!

Nästa onsdag så får man nycklarna till sin nya lägenhet, det känns rätt konstigt att få ett eget som man kan bestämma över!
På lördagen ska vi åka på IKEA jag och min syrra ngr till tror jag för att köpa mina saker!
Har bestämt att inte ha någon bokhylla utan ska ha tvn på väggen och en bänk av något slag under att ha saker på och sen lådor lr skåp att kunna ha saker i!
Det kommer säkerligen bli bra när det e färdigt!


Har ni någon gång haft någon i er omgivning som verkligen får er att skratta??
Det har jag och det e jag såå glad över för det finns ingen som denna personen som får mig att skratta så myvcket!!
Tack för att du finns :) ...


Over and Out
Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0