1 månad kvar!!


Ja, tiden går ju väldigt fort alltså, redan 1 månad kvar tills man flyttar! Längtar verkligen!
Helgen avlöpte lungt som vanligt, i Lördags tog jag och rensade rejält bland gamla kläder och det blev kan man säga kastat en hel del!
Gamla kläder från som jag hade när jag var transplanterad och gick på kortison, men även gamla fula kläder! :P...
Packade även ner alla DVD-filmer och CD-skrivor men inte allt då förstås utan har lite uppe så jag kan kolla på lite filmer och sånt!
Blev en hel kartong full med DVD och CD:n och har även en väska full med skivor o DVD:er, man kan ju verkligen undra hur man kan ha så mkt!
Det ser ju inte så mycket ut när man väl har det uppe men när man ska packa och rensa då ser man hur mkt man egentligen har av saker o ting!
Passade även på att kolla igenom vad jag har för kökssaker och vad jag behöver köpa till!

Nu har vi också bestämt at vi åker till IKEA tidigt på lördagsmorgonen och hyr ett släp där och kör hem sakerna som vi ska köpa!
Det e lättare och så monterar vi ihop allt innan vi börjar flytta in resten av sakerna!


Igår hade jag dialys som vanligt, låg på enkel sal...HATAR DET! Men det verkar inte gå fram till personalen!
Drog 6.0 liter igår :O  vilket reulterade i ett lågt bloddtryck på slutet.
Gick dock inte ner allt, stannade 3 hekto över torrvikten!
Ska fan sluta med sötsaker o sånt nu igen....iaf LÄSK!

Så ska man opereras snart igen i armen, väntar bara på tid som verkar ta tid att få :P...

Idag vet jag inte va som händer, funderar på att ta en sväng till elgiganten och reklamera min almenacka jag skickat genom dem, dom har gjort värsta felet, istället för att skriva  Januari /10` så har dom skrivit 09 o samma på februari! :( :S...


Puss o Kram
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0