Visning på lägenheten!



Fick papper idag att jag e välkommen på visning på Tisdag morgon av lägenheten här på gården!!
Mellan 9-9.30, vanligt vis har ju jag dialys då men jag fick skjuta på det så att jag kommer lite senare istället och att dom då har primat min apparat så det e gjort när jag kommer så jag bara behöver sätta nålarna!
Jag måste ju gå på visningen för att kunna tacka ja eller nej till den, dom vill helst det!!


Idag var det ju dialysen, har fått bra blodtryck äntligen antagligen för att jag börjar gå ner i vikt igen *hoppas*, hahaha!
Dom skulle diskutera idag om min graft på accessronden med kirurgerna men så hade läkarn inte skrivit upp mig på deras lista så inte fan gjorde dom det men sjuksystern som var med på mötet skulle skriva upp mig i protokollet till kirurgen John att jag hade gjort duplex i Måndags!


Har kollat in en ny data väska som jag åå gärna vill ha men tydligen så e min dator 0,5 cm för stor:( ska fråga om det i butiken!




Perkis sluta jonglera med tårna o sätt tillbaka dom på fötterna:O....:P


Puss o Kram
Pölsis/Micka


Kommentarer
Postat av: natti

Gumman idag gör inte väskor för 15" sällan iaf.. för de nya femtontummarna är alla 15.4/15.5"



så ska de va iaf..

2009-01-30 @ 08:39:08
URL: http://difzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0