Vaken tidigt när man inte behöver!


Usch, vaknade 8.15 eller vaknade 7.30 men försökte länge att ligga kvar för att försöka somna om men det gick  ju inte som man ville så gick upp istället!
Ska sätta mig med täcke i fotöljen och kolla på film istället och se om man kanske somnar då istället!



Idag tänkte jag att jag skulle klippa mig,färga o slinga håret, så får se om det blir att vi ska ner till centrum för isf tänkte jag göra det!
Linser får isf vänta tills nästa månad då jag har lite mer pengar! :)...
Blev så sugen igår kväll när jag snackade med Perkisio *ler*  på Popcorn och cider, så det får bli att köpa idag o käka ikväll, får se om jag tål kombinationen, sist jag åt så fick jag en allergisk raktion över ansiktet så jag fick åka till akuten och få en BETAPRED för det så att det försvann sen fick äta/dricka den kortisonet 1  vecka....typ 12 tabl varje gång :O..

I Torsdags lag jag in om en intresse anmälan på en lägenhet här på gården, en liten 1:a på 29kvm som e jätte fin!
Jag stod som 1:a på den fram till i Lördags så nu står jag som 2:dre man på den!
Hoppas jag får den, det skulle betyda såå mycket för mig och den lägenheten skulle passa mig perfa och jag skulle må bra av att få flytta hemifrån och få mitt eget och kunna göra som jag vill, slippa va beroende av morsan o farsan hela tiden!
Det e ju bra att den e på samma gård eftersom om jag skulle bli sjuk en natt lr dom skulle ringa in mig på natten så finns morsan o farsan i närheten!



Over and Out kramar
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0