Tandvärk!


Vaknade igår morse efter 2 timmars sömn och hade ont i käften, rent ut sagt!
Kände med tungan vid visdomstanden och då gjorde det jäkligt ont och är dessutom lite på kinden där tanden sitter!
Ringde tandläkaren idag och fick en tid till dom på Fredag klockan 11.30!

Idag var jag iväg o köpte en ny kamera eftersom dom inte kan få fram batteri till min kamera så blev jag förbannad och i Måndags fick jag nog så vi ringde till Teknikmagasinet och pratade och sa att vi skulle hämta pengarna tillbaka som jag hade betalt för batteriet!
NU blev det en fujifilm finepix j150w, med 10.0 megapixel och 5x Zoom ;)....

Imorgon e det dialys som vanligt, var meningen att jag skulle starta HDF:en men vi ska avvakta tills nästa vecka o sen utifall dom måste göra ngt åt armen igen! *suck*...iofs den har nu hållt i 7månader sen senaste operationen, puh!...:P



Pussar o Kramar
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0