Pencillin



fick man igår hos tandläkaren:(...ska ta 3 st om dagen, usch!
Det var inflammerat vid tanden och när han petade på den så började det blöda, han röntgade den och den såg fin ut rötterna o allt såg bra ut men så skulle han spola den men läkaren sa att det va bättre att ge mig pencillin så nu ska man äta det i 10 dagar.
Har så ont att jag en inte kan tugga på den sidan så ser dum ut när jag äter då jag bara kan tugga på ena sidan ::P :/.

Idag har det inte hänt så mycket...tog bort julsakerna i rummet och sen åkte jag till Farsta och handlade på apoteket för att kunna skölja tanden med och en lite godis :$.....jag, vet att jag inte ska äta sånt men var såå sugen!
Annars har o har haft  tråkigt......usch:'(....
Tittar på körslaget och har röstat på  Erik Segerstedt såklart:)......

Puss o Kram
Polsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0