bilder från i Lördags



Natti ser glad ut för  hon vet att snaaaaaart kommer vår hamburger tallrik ...:P...








Tony o Tomas sitter i Lobbyn på Globen hotel innan vi åker vidare till Metro!






Vet ifan vad jag gör men en sak e säker....jag är INTE full!!!







Jag o Nicke A....stackarn med sin stackars fossing! Hoppas du blir bra snart så du kan spela!!
Vaaaaa fan gjorde jag peace tecknet för?  förstörde ju bilden...grrr på mig






Patrik o hans kompis Johan och i bakgrunden ser vi Tomas o Jakan i hotell lobbyn!







En av måååånga bilder på Nicke D, här tsm med en supporter!..







Ännu en söt bild på Nicke D










Ja, Nicke A hade roligt....1 av alla som hade roligt!!






En fundersam Nicke D? Ja, vem vet ...på Metro






Jag tillsammans med kompisarna från DIF  Nicke D o Nicke A ...







Såå fint kort! Nicke D och jag innan dom ska dra från Metro!



Det kommer säkert flera kort för nu orkar jag inte lägga upp mera för stunden!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: natti

Natti ser fan med drogad ut :P

Skyller på hungern ;)



Djurgården mot 6 raka!

2009-01-26 @ 19:36:26
URL: http://difzi.blogg.se/
Postat av: Micka

kan ju varit hungern:P..

2009-01-28 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0