Ändrande av frisyr


Har suttit nu ikväll med Perkis och hållt på med mitt hår, han ville att jag skulle  fixa en ny frisyr så vi höll på här o joddla runt om hur jag skulle ha det!
Reslutatet blev skit snyggt och jag kommer lägga upp en bild på det i slutet av mailet som vanligt!


Idag var jag på dialysen medan vissa låg o sov, bleeee!....
Idag gick det bra, inget blodtrycksfall eller blodtryck under 100 som tur var!
Skulle dra 3.6 men jag höjde efter ett tag så vi drog 3,8 istället o gick ner 2 hekto under det vi hade räknat på!
Ska få gå på en duplex av armen för att se om det sitter någon stenos= förträgning i armen som gör att ventrycket stiger o vi inte kan köra på 300 i blodflöde!!!
Eftersom jag ska börja med HDF:n så vill dom ha isf armen åtgärdad för med den dialysen måste man köra  höga flöden o min orkar inte 300 tydligen!!

Imorgon ska jag iväg o hämta biljetten till DIF-MoDo på Hovet på Lördag, kommer bli grymt...Natti ska ju oxå dit! Sen kanske man träffar 3 av dom man känner efteråt när dom har signering:)....


Puss o Kram
Den nya Pölsis





:


TACK PERKIS! Du e såå go :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0