Uttråkad på dialysen!

Ligger på dialysen nu, har varit här sen typ 07.15 men blev inte startad förrens 08.20 men eftersom jag körde ISO-UF = Då man drar en viss mängd vätska på mindre tid innan själva dialysen startar då man har MYCKET vätska att dra!
Kunde blivit startad tidigare om inte artär nålen krånglar, eller nålen o nålen snarare graftet!
Fick dra ut nålen och då kom värsta koaugel strängen ut!
Dom ska ta upp om det idag så får vi se vad dom säger för det e inte normalt, dom har ju skickat remiss till kirurgen för operation så väntar på tid!

Är uttråkad här idag också, vill bara hemma o lägga mig o gosa med mimmi i sängen!
haha,hon e såå go, den tjejen!
Inatt vaknade jag av att det var trångt i sängen, då hade hon hoppat upp och lagt sig bredvid mig uppe vid huvudkudden så jag låg in tryckt i väggen :P.. men jag somnade om o när klockan  ringde då hade hon flyttat sig o lagt sig istället nere vid mina ben!

Ska till min kurator också idag klockan 13.00, hoppas jag hinner eftersom jag e klar 12.40 och det tar ett tag att dra nålarna och sen trycka på stickhålen där nålarna suttit!


Nu e det  bara 5 veckor kvar tills man ska flytta....man längtar ju :)



Pussar o Kramar
Pölsis











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0