Tackat Ja!


Till lägenheten, var och tittade på den idag och den e jag dunder förtjust i den, vädligt ljus o fin!
Glömde kameran hemma så blev tyvärr inga foton tagna! :( sorry...
Han sa att jag har goda chanser att få den som 3dje person, hoppas på det oxå!
Inflyttning är 1 maj men man kan få flytta in redan 1 mars om det e så för den står redan tom.

Får hålla tummarna på att jag får den :D

Är på dialysen nu, kopplades vid kvart över 10 så ligger bara 3 timmar idag istället för till 14.15 så blir det 13.15 istället, flirtade till mig det av läkarn, o det funkade :) :) :D


vilken helg man haft, sååå rolig!
Trots förlusten så kunde den jäääääävla Rönnmark inte förstöra vår roliga kväll som vi hade!

Tack allihopa som var med!


Kramar
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0