Kontrakt skrivning!!



Jaa, det låter helt skumt men nästa Fredag klockan 11.00 ska jag ner till till vårat Huge (vårat fastigehetsbolag) och skriva kontrakt på lägenheten här på gården!
Mamma ska ju gå i borgen för mig så hon ska också vara med!
Det e rätt overkligt att jag fick den, jag låg ju ändå som 3a men dom 2 före ville inte ha den!

Dom ringde imorse och sa att jag fick den och att mamma ska gå i borgen då!
Sen ringde hon igen och frågade när jag ville flytta in och egentligen e inflyttningen den 1 Maj men man kan få flytta in tidigare så jag tog 1 April :)....

Nu får man ju börja rensa ur det man ska slänga, men jag vet hur det blir..."det där behöver jag, det kan va bra o ha" saker så vill man inte kasta det! :)



Idag var jag upp på sjukan igen med armen som svullnat mer sen igår så fick gå till njurmedicin avdelningen och träffa som min dialys läkare sa "Din favorit Amir"..hahaha
När han kom så hade han även med sig kirurgen som opererar min arm!
Dom kände o klämde på armen..
Frågade om jag skulle ta Fragmin sprutorna och det tyckte dom fast John sa att jag skulle börja imorgon med dem!


Här kommer bilder från DIF's träning i Onsdags!





Nicke D the man på isen  på deras träning i Onsdags!






Jag o Nicke D när han lämnar över sin klubba signad till mig som en tidig födelsedags present!!











Allt från mig denna gång

Puss o Kram
Pölsis

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkligen jätte kul att du fick lägenheten! Har gått och hållt tummarna för det. ;) Kram

2009-02-06 @ 23:18:07
URL: http://chaoticme.blogg.se/
Postat av: Pölsis

Thx....va kul...läkarn på dialysen hade oxå det! :) Kramar

2009-02-07 @ 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0