Hur ska man göra?



I torsdags bad jag på dialysen att få byta från Torsdag till fredag nu den kommande veckan eftersom jag SKA på hockey på Torsdagen och vill orka gå på den!
Men så i Fredags ringde dom från Huge och då ska vi vara klockan 11.00 nere på Huge och skriva kontraktet på lägenheten, *suck*.....nu skulle en sköterska prata med planereraren för hon hade planerat in mig för dialys såklart på förmiddagen så får se om dom kan ändra till eftermiddagen för matchen vill jag sååå gärna gå på, har ju t o m sagt till ena spelaren att jag kommer på matchen o man sviker ju inte sitt lag?!


Dialysen idag gick bra, visst det började tjuta såklart i början, artär sug men så visade det sig att slangarna inte satt fast i apparaten :O...
Jag hade skruvat fast dom o allt men men så kan det vara, det sa dom oxå att dom slangarna är inte bra!!!
Annars gick det bra, vi skulle dra 4,4 men blev dragen 4,8 istället och hade ändå bra bloddtryck!
Börjar antagligen gå ner i vikt igen!




Puss o Kram
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0