Fick Lägenheten!



Denna dagen har varit skit bra!

Först imorse så åkte jag och min goa vän Natti till Hovet för att gå på DIF's träning!
När vi sitter där så efter en stund kommer grabbarna in och när Nicke D ser oss är det första han säger: Vem FAAN har släppt in er 2?
Natti fick iaf ur sig en kommentar: Det gjorde vakten!
Nicke D svarade då: Jag ska prata med honom!  hahahaha.
Träningen höll på till halv 12 då började spelarna gå av isen och upp mot omklädningsrummet och efter en väldigt lång stund kommer Nicke av planen och det första han säger då är: TJEEEEENA BRUDAR!
Vi snackade lite och han frågade om jag visste när dom skulle komma till sjukan!
Jag ba: jag vet inte?! 
han ba: Men ta fan reda på det då :P...hahaha,  han va på bra rethumör idag ;)..
Vi fick vänta en stund på honom med han gick upp i omklädningsrummet och sen kom han tillbaka med sin match klubba signerad på bladet  "TIll Mikaela från" och sin autograf, TACK Nicke D.
Vi tog ett kort då han över gav den o han höll på att strypa mig med klubban :P...
Efter det gick vi till Globen city för att först gå på Kicks för Natti skulle handla där sen gick vi till DIF-shoppen för jag skulle titta på Dataväskan dom har och den blev det att man inhandlade! *ler*..
Efter det innan vi skulle gå till tvärbanan så skulle vi ta kort på mig med klubban utanför HOVET och när vi typ var klara så kommer Nicke D och några till av spelarna, Sen hör jag ngn som kommer emot mig o säger: jaså, känner du inte igen mig?
När jag tittar upp var det ju Nicke A ... hahahaha, såg ju inte att han kom..såg bara Nicke D.
Andersson frågade om jag hade köpt klubba o så tittade han på den men Nicke o jag skrattade:P
Sen när vi skulle säga hej då säger Nicke A: Vi syns på Onsdag!
Både jag o Nicke D skratta o ba: Det e ju Onsdag idag ju, hahaha!

Sen när jag kom hem började jag städa  men så ringde min mobil och det var från bostadsförmedlingen som berättade att jag stod som 1:a för lägenheten och frågade om jag ville ha den,  klart jag vill ha den! va tror dom?...
Hon pratade med mamma om det också och det är så att jag ska inte ha för stora förhoppningar om att få den ifall Huge inte godkänner mig, jag hoppas dock dom gör det för jag vill sååå gärna ha den!
Isf är det inflyttning om 1 månad wohoo :D :D....dags o börja packa snart då kanske!


Här kommer lite bilder från i Lördags också då vi var på match och sen efteråt på hotellet/krogen!





Jag på Säsongs baren innan matchen pratandes med Patrik  (Foto: Natti)





Natti och jag på hotellet  efter matchen,  (Foto: Patrik med Natti's kamera)..





Mer foton kommer senare!


kramar
Pölsis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0