Vår fint väder


Idag gick dialysen väldigt bra, kanske beror på att jag sov ordentligt o längre än 2 timmar inatt? därför låg blodtrycet stabilt genom hela dialysen!
Drog 3,4 liten och det gick väldigt bra, skönt!

Efteråt så prata jag med mamma som skulle gå till lägenheten för att huge skulle komma dit o byta lås så jag bad taxin att köra mig dit istället!
När jag kom dit såg jag att min Måns Zelmerlöw skiva hade kommit dit! :)

Idag har man beställt bredband också från comhem så nu e det fixat så har man internet e.v nästa vecka!
Har ju mitt mobila bredband att använda så länge så helt utan nätet kommer man ju inte bara! :)...

Imorgon så kommer en städfirma och ska städa lägenheten o sen kommer en kompis till min syster o hennes familj som e låssmed och ska sätta in ett polislås i dörren eftersom att det inte fanns ngt där!

Våren har ju verkligen visat sig från fina sidan idag,synd bara att man var tvungen o ligga på dialysen istället för att vara ute i det sköna vädret!

Puss o Kram
Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0