Ny Månad o inflyttning!


Redan 1:a April, vart tar tiden vägen egentligen?  Man hinner ju knappt med, månaden hinner ju knappt starta förrens den är slut!
Idag ska man hämta nycklarna till lägheten, ska strax fixa till sig och åka med morsan o farsan ner på områdeskontoret och hämta dem sen bär det raka vägen till lägenheten och inspektera den, som sagt är den skitig så får dom ta dit en städ firma idag eller imorgon som får städa o tvätta fönster för inte tänker vi ta rätt på andras skit! Det är väl inte min sak?.
Efter det så ska jag in till Globen och hämta Nicke's Match tröja som jag köpt *ler*.....I'm crazy I know!
Första o sista gången jag gör en sån grej!

Kunde inte sova inatt, somnade typ vid 03.30-04.00 och vaknade vi 7.00 men försökte somna om men det har inte funkat så har legat 1 timmer i sängen o vänt o vridigt på mig *suck*..

Den här vecka så kommer jag ha dialys tisdag (redan haft ju), Torsdag och på Fredag istället för på söndag eftersom att jag vill ha en hel helg att packa upp o fixa i lägenheten istället för att flytta på Lördagen o sen dialys  på söndag eftermiddagen o sen Måndag ledig, så då kan jag packa upp i lugn o ro på söndag och åka o handla mat o såna saker!


Over and Out, in and out :P

Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0