lugn dag

Vaknade vid 6- tiden imorse men försökte somna om och efter flera försök gick det o somnade om och vaknade 11.40 så gick upp o glode lite på tvn sen började jag diska berget av disk som stod i köket och efter det ringde morsan o frågade när jag skulle komma upp med tvätt till henne så hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning innan jag plockade ner tvätt i en IKEA kasse och gick upp med det till mamma och pappa!
När jag kom hem så fixade jag till en grekisk sallad så nu står det i kylskåpet o ska avnjutas till middag *mums*...blev så sugen på det häromdagen och tänkte gjort det igår när jag kom från dialysen men var så trött o hängig så då kokade jag bara lite korv o kokta grönsaker!

Just nu snackar jag med MB på MSN.....den goa MB förstås :) och tittar på TVn, just nu e det  F.R.I.E.N.D.S!....


Over and Out
Micka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0