Första natten


Igår var vi på IKEA och inhandlade allt till lägenheten, det blev rätt mycket!
Efter att allt stod på plats blev det jätte snyggt, såå jäkla nöjd med allt!
Min syster hjälpte mig att sätta upp gardinerna och så fick jag hjälp med alla möbler o syrrans kille satte upp TV:n på väggen!
När allt var klart här vid 19-tiden så åkte vi ner till centrum och så bjöd jag hela gänget på middag som tack för hjälpen1

Nu är första natten avklarade, somnade som en stock vid halv 12 inatt, helt utmattad efter dagen!
har dock haft svårt att sova, vaknade väldigt ofta o trodde det var dag!

Ragge har inte blivit inbund här än, han ligger just nu under badkaret men såg att han hade inatt varit framme och ätit och varit på lådan, ett bra tecken :).

Idag ska jag försöka plocka upp här lite och så ska jag åka med mamma och pappa och handla!

Foton kommer senare idag eller ikväll!

Puss o Kram
Micka

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att du blev nöjd med allt, är säker på att det är skitsnyggt. Kram

2009-04-05 @ 13:55:36
Postat av: Maria

Ser fram emot foton. :)

Skönt att raggtussen kommer fram då och då iaf, han måste ju bli van allt nytt först.

2009-04-05 @ 17:49:01
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0