Besök idag!


Idag vaknade jag vid halv 8 o kunde inte somna om så det var bara att gå upp o´lägga sig framför tvn och titta på en film i hopp om att somna om men icke då!
Så vid 10 tog jag mig i kragen och gjorde frukost och o började dammsög men min jävla dammsugare vill inte suga fast den är ny så ringde mamma så pappa kom ner och tittade på den men det hände inget så han gick ner i garaget o hämtade sin så fick den istället som funkar bättre så dammsög lite här och fixade till mig innan jag gick upp till mamma med tvätt för att sen hem igen innan Alex kom på besök!
Vi satt o drack te och snackade as mycket och sen gick jag med henne ner till centrum för jag skulle hämta mitt paket från Comhem med mitt bredbands modem men inte fan gick det o installera så min systers kille ska hjälpa mig så sitter fortfarande med mobila bredbandet *suck*...
Nu ikväll har det dock inte hänt så mycket, suttit mest och tittat på tvn men nu blir det någon bra film kanske,  ngt förslag? :)
Sitter ner kurad i soffan o gosar med datorn iknät o snackar med MB :D och en annan kompis!


Puss o Kram
Micka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0