Veckan!

Har avlöpt som den brukar, dialysen varannan dag o sen hemma dom andra dagarna då jag ändå inte har ngt o göra, sitter på msn mesa dels :D...
Lämnade dock in min mobil på lagning i måndags, skulle ta 1,5-2 veckor innan jag skulle få den.
Hoppas dom kan fixa den, det gick ej att skicka sms helt plötsligt...stod bara "Åtgärden misslyckades".
Idag så var jag på ultraljud på armen, dom var 4a st som tittade på den men så gick 2 av dem efter ett tag!
Dom kunde dock inte hitta ngt som tydde på vad som gör att det krånglar så kirurgen sa att dom skulle lägga allt på is så länge och sen utifall det händer något så får jag säga till och dom får kolla upp det igen men nu får vi hoppas på att det kommer in en njure istället!

Sitter just nu o snackar på msn med MB , "Svea" och Maria och tittar på filmen "Se upp för dårarna"..hehe...oki,jag kolladep å den igår men orkar inte byta film:P


Over and Out
Micka

Kommentarer
Postat av: Svea

Hoppas du får mobilen tillbaka snart. Det är ju ändå positivt att de inte hitta något på ultraljudet och allting tycks ju funka ok. :)

2008-10-09 @ 23:34:59
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0