Trött


Sitter framför tvn och har precis tittat klart på P.S: I Love You! sån underbar film,
Kan inte få nog av att se den!
Så kallt e det oxå i rummet hära, ingen värme på elementret heller:(.
Blir nog en ny film snart...Inte S.O.S sällksapsresan,....det du MB..ska kolla på något annat! ;)
kanske blir Förortsungar som jag såg på inatt men får se....någon svensk kanske eller engelsk..
Sitter här o har rätt tråkigt..:(...kanske blir en film iaf o yatzy på datorn medan filmen rullar!
Det blev då Förortsungar...:)
Borde nog sova efterom man gick o lag sig vid 5 i morse o gick upp 11..iofs ngr timmars sömn men ändå
Natten tills i torsdags blev det bara 1,5 timmes sömn drygt...och det resluterade i ett blodtrycksfall på dialysen...INTE BRA, det va iaf vad läkaren o sjuksköterskan sa...men jag bara skrattade.

Så har man fått virus på andra datorn då så man får sitta vid den bärbara,men det gör inget..det går ju lika bra det!
Har alltid datorn med mig på sjukan när jag e på dialysen så kan jag sitta och chatta/spela/ lyssna på musik så går tiden fortare.
4.a timmar e drygt det!


Over and Out
Micka




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med dig att ps. i love you är bra och se värd, det är synd att den inte var längre. :-)

Snart ska jag ta och läsa boken också, men inte riktigt än, vill inte att den ska ta slut för fort.

2008-11-22 @ 04:09:09
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0