Tack!

För att du finns Perkan...Du får mig verkligen att må bättre o känna mig värd något! *kraaaaaaaaam om dig*

Mår inte så bra just nu....gråter inombords mesta dels...just när jag skriver detta så kommer tårarna! .'(...
Jag ska ta till mig rådet att börja skriva ner mina känslor mer!
Det e nog så att jag har dålig självkänsla och inte kan ta mig själv på allvar o inse att jag verkligen e någon men det e tackvare all mobbning jag varit med om genom åren som väller fram!

Idag när jag gick hem ifrån centrum så gick jag över våran f.d gård där jag vuxit upp och bott tills jag var 9år....såg 2 små ungar vara ute och cykla o fick minnen från när jag bodde där, det va just där jag lärde mig cykla, det var där jag verkligen tog mina första staplande steg och det va där jag hade mina vänner o vi alla umgicks med varandra!
Saknar den tiden, saknar att ha min "bror" Micke W boende här.....vi som hade det så roligt varje dag o så fort det va tjafs så fanns du alltid där för mig!


Kraaaaam
Micka




Kommentarer
Postat av: Chaos

Det enda sättet att ta sig igenom något att verkligen bearbeta det, och prata om det. Det blir nästan värre genom att hålla det inom sig med alla tankarna som snurrar.

Kramar

2008-10-28 @ 14:34:35
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0