Molly

Detta inlägg för kvällen ägnar jag min katt Molly som vi tyvärr fick avliva idag (Torsdag 16 Oktober).
I början av veckan upptäckte mamma att hon gick i badkaret o kissade men även i handfatet och att det även kom blod då hon kissa,hon kissade dock inte mycket dom gånger hon kissade och så fort man lyfte upp henne så skrek hon!
Så i onsdags så ringde mamma till vätrenären som sa då att det kund va njurarna.
Vi tog beslutet eller rättare sagt mamma och pappa tog beslutet att avliva henne, jag hade helst velat ha henne kvar!
Så pappa ringde idag om tid för avlivning och dom hade i dag torsdag eller nästa vecka så det blev idag!
Ragge gick o skrek här när pappa åkte iväg med Molly men nu verkar han inte bry sig så mycket, än har han iaf inte letat efter henne!


hon blev 5år.. 030524


Annars idag har det inte hänt mycket....varit på dialysen bara och det gick bra annars har jag suttit vid MSN och tjötat lite med folk!!


Over and Out
Micka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0