Jaha?


Vad ska man ta o skriva idag då? ....inte en anning!

Dialysen idag då bara, fick ett eget rum fick jag veta när jag kom dit för att jag skulle lära mig att "klä" apparaten.
Jag var den första patienten dom lär ut det på berättade systern som var med o hjälpte mig!
Fick massa beröm av både läkare o systrar!
Det gick väldigt bra att göra det, hon behövde inte berätta såå mycket om vart allt skulle sitta o hur det skulle vara utan det fixade jag:)...

Ikväll har jag sovit en stund sen har jag suttit o tittat på tvn.....2 and a half man, Sjukhuset o Andra Avenyn och suttit här o pratat med den bästa perkisen:)...och ngr till!!

Jaa du perkis jag är inte joakim von anka o vunnit 1 miljon kronor;).....

Over and Out
Micka

Kommentarer
Postat av: Chaos

Two and A Half Men rules! ;P

2008-10-29 @ 19:27:53
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0