Walk Away


Sitter o lyssnar på den just nu med Westlife, väldigt bra låt!

Idag har det inte hänt så mycket,  var på dialysen imorse bara som gick bra!
Kände mig dock väldigt yr när jag va klar o reste på mig för att väga mig så lag mig o vila en stund men så var ju taxi chauffören där så han väntade sen så åkte jag hem!
Satt o tittade på tvn o spelade yatzy på datorn när jag kom hem men gick sen o lag mig på sängen o somnade o sov 1 timme och vaknade av att morsan pratade i telefonen o sen kunde inte jag somna om men kände mig rätt yr i huvudet, gör det fortfarande lite men inte så farligt!
Så såg man ju på sjukhuset idag då, o vem var med om inte min "kompis"  Daja!
Så roligt att se honom, har inte träffat honom sen i september faktiskt!

Fr o m nästa tisdag kommer jag få komma ut på stor sal på dialysen!
Nu har jag skolats in med att klä apparaten i 1 månad och jag har MVG+ sa dom idag på det!
Det känns jätte skönt att få höra sånt o att läkarn säger att jag e deras mönster patient...det stärker ens självförtroende verkligen!
Om 1 månad (25 December) e det 11år sen jag fick min första njure....gud va tiden går fort :O....

Så ska man till sjukan imorgon igen vid 14-tiden ska jag vara där på mötes platsen och träffa DIF-hockey killar....3 av dem iaf..
Ena sköterskan på barnavdelningen som har hand om det här med DIF och barnsjukhus besöken mailade mig idag och frågade ifall jag ville komma eftersom jag varit med sen jag var 97-98 så får jag vara med fast jag går på vuxen nu!



Sitter på msn just nu och snackar med Perkisio :)  och en annan tjej (okej perkisio är ingen tjej) .



Kramar
Lilla My





Köpte dessa ljus i lördags när jag var på Åhlens i Farsta och handlade, köpte röda till mamma som
hon kan ha i jul!






Gräsmattan utanför våran port!!




 

Sitter o lyssnar på musik vid datorn inatt när jag inte kunde sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0