Snö??


Jaha,va ska jag skriva??

Sitter på msn o snackar, ganska dött där men men pratar iaf o cammar med Perkisio:)....your a cool man and always make me laugh:)...
Lyssnar även på musik, just nu är det E.M.D med Look At You Now, sån underbar bra låt!
Idag har det inte hänt så mycket, bara tagit det lungt o legat i sängen och snackat på msn o titta på film! :)
Skulle åkt o köpt Svensson, Svensson säsong 4a på DVD som släpptes idag men det blev inget av med det!:)
Ikväll så har det även snöat här wohoo, årets andra snö nedkomst men det e så klart bort redan av regnet!
Igår var det dialys som vanligt och allt gick jätte bra, fixade apparaten och allt och sen fick jag  "stå" model, dom ska göra en borschyr till patienter med information om det här med att man får lära sig att klä apparaten och ha mer kontroll på sin behandling!
Det är ju ändå ens liv det handlar om när det gäller dialysen!
Kommer lägga upp ngn bild här sen när jag får dom men även på hemsidan kanske det blir någon bild upp lagd!
Fick för någon vecka sen en fråga på dialysen av en sköterska: Vad kommer du göra om ett år?
Jag svarade helt rakt ut: ha en njure sen 1år tillbaka som kommer funka heeeelt kanon bra:)...
och även ha en egen lägenhet!

När jag flyttar hemifrån har jag bestämt att jag ska e.v köpa en hund, älskar hundar o katter så Ragge får nog också hänga på när jag flyttar!:I)...

Dialys imorgon igen som vanligt, ligger just nu på egen sal, trååååkigt men tydligen måste jag det för att verkligen lära mig apparaten men kan ju den nu o allt:D...kopplade t o m mig själv igår när chefssjuk
sköterskan stod där inne o hon blev väldigt impad och gav mig själv medicinerna när läkaren stod där inne lite senare!Har börjat äta anti-depressiva tabletter nu, har denna vecka börjat ätit varje dag annars har jasg ätit varannan dag i en vecka!


Å snart e det jul :).......lite jul känslor har man ju iaf :)
Vad får jag av dig perkis?;)  


Over an Out
Pölsis/Micka




Alexander James McLean 29 Maj 2008 på Berns


Kommentarer
Postat av: Perkis

Du får en låda bananer från sydligaste chile. Då blir du nöjd va? ;)

2008-11-20 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0