Tisdag kväll!


Somnade vid 4:a tiden inatt så det blev bara drygt 2 timmars sömn, sen upp för att åka till dialysen!
Fr o m Torsdag kommer taxin att hämta mig 7.15 istället för 7.30 eftersom jag vill komma igång så fort som möjligt med primingen av apparaten och sätta ihop slangarna på den...INTE klä den med kläder;)....
Fjärde gången jag gjorde det idag o låg på stor salen eftersom det inte känns som några problem att "klä" apparaten!
Vad patienterna där blängde på en!:)....

Dialysen idag gick rätt bra, fick dock ett litet blodtrycksfall på slutet men det gick bra ändå!

Kvällen har varit lugn, inte hänt så mkt..sov en stund på eftermiddagen men vaknade av att jag skrek :P drömde antagligen en mardröm..hahaha
Sitter just nu o tittar på Se upp för dårarna och snackar på msn med Perkis och Carro

Over and Out
Micka/Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0