Storm


Klockan är 03.27 när jag börjar skriva detta!
Kan inte sova, det blåser storm ute och då har jag svårt för att sova så tar o skriver ett blogg inlägg istället.
Idag har det inte hänt så mycket förutom dialysen som gick alldeles bra dock blev väl vikten inte som den skulle men men,får se i morgon (tisdag):
Gud vad det blåser här o snön yr som sjutton!

Hahahahahaha älskar svaret morsan fick av Perkis  när hon frågade vad dom hade för väder i Arvika......'ligger dubbelt av skratt*

Idag tittade man ju förstås på Andra Avenyn, gud vilken bra serie, har sett tisdagens avsnitt redan också och imorgon/ idag blir det att se Torsdagens avsnitt
Ska även försöka städa rummet för det ser FÖR jäkligt ut;)...



Puss o Kram
Pölsis


Här kommer 2 snö bilder från i helgen so, jag tagit med mobilen!






Tagen i Lördags, står o väntar på bussen till Farsta!





Lördags eftermiddag efter att jag vaknat o såg att det hade snöat! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Uppe till efter 3.27? Du är verkligen en nattuggla. :P

2008-11-25 @ 22:11:24
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0