Sitter framför TV:n


Sitter just nu framför tvn och tittar på Nytt Läge på Trean.
Väldigt roligt att se när dom river hus som sett hemska ut för att sen se när dom gör om det o det blir riktigt fint och sen hjälper dom också andra att hitta ny bostad, hjälper med visningar!
Nu på slutet fick man se villan dom fixat med och gud vilken förändring, det va riktigit snyggt dom hade gjort!

Ikväll har jag mest sovit så har t o m missat Sjukhuset och Andra Avenyn, så ska kolla Andra Avenyn på deras hemsida istället, tror också att sjukhuset går att se på TV 3's webbtv.

Tittar just nu på debatt på SVT1 med Janne Josefsson! Väldigt intressant, dom tar upp om hemlösa just nu!

På dialysen idag så fick dom stänga av dragningen efter att dom dragit 2,7 liter (vi skulle dra 3,2 liter), så fick vi stänga av för helt plötsligt fick jag ett blodtrycksfall, det flimrade framför ögonen och jag svettades så vi fick stänga av och så fick jag ligga med fötterna i taket och huvudet nere i golvet nästan!
Lägsta blodtrycket var 64/71, det gick ner radikalt från lite över 100.
Dom skulle först ha avslutat mig 30min innan men jag blev piggare så vi lät mig ha bara dialys den sista halv timmen.
Har sovit ganska mycket ikväll pga att jag va trött efter blodtrycksfallet!



Fick Westlife DVD:n idag
10 Years Of Westlife - Live At Crok Park Stadium!
Deras 10 år jubileums konsert!



Puss o Kram
Lilla My






Vår gamla gård, tog en bild igår för att visa morsan vad dom har gjort på gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0