Onsdag


Jaha,som vanligt kan jag inte sova! :(


Vaknade vid halv 9 och sen snackade jag o perkis fram till 12-tiden då jag var tvungen att gå till centrum för att köpa en bussremsa för att åka till sjukan!
Bussen skulle gå 12.40 men inte kom det någon buss, bara farsta bussarna kom!
Kvart 13.10 kom det en buss istället!
Åkte till sjukan och träffade 4a av DIF hockey's spelare!
Har varit med från början i projektet så får fortfarande vara med och träffa både fotbollen och hockeyn!
Annara har det inte hänt mycket idag!
Kom hem vid 16-tiden och snackade med perkis från då också:)....
Vi har såå jäkla rolig varje gång vi pratar och cammar!
Det e jag glad för, det finns ingen annan som får mig att skratta så mycket som han! :)
Så har man ju kollat 3ggr på Mamma Mia filmen som jag fick idag...sån underbar film som jag rekommenderar starkt!



Här kommer 2 bilder från idag!






Ståendes: Nicklas Danielsson, jag och Christian Eklund
Sittandes: Niklas Andersson (han jag har min hand på) o Gustav Wesslau.






Danielsson,Eklund, Andersson,Wesslau och jag i mitten


Puss o Kram
Lilla My

Kommentarer
Postat av: natti

Girlpower!

2008-12-06 @ 23:52:49
Postat av: Pölsis

Visst är det...:P

2008-12-07 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0