Kallt ute!!!!


Riktigt kallt är dt ju, kändes som -10 grader!
Dags att köpa mössa kanske!;) 
Men iaf dags o använda strumpor i skorna, hahahahahaha!
Nog talat om hur kallt det e ute!
Sitter just nu o kollar på Svensson,Svensson  den fjärde säsongen som går på tvn just nu!
Köpte den och "Det bästa ur Robins" idag när jag var i Farsta o handlade, köpte även en skiva åt mamma med jullåtar som jag tyckte hon va värd!
Det var med Peter Jöback's skiva, köpte även godis till mig o tandkräm!
Idol ikväll då, va åker ur tro?!
Kvällens tema är Kärlek och nu e det flera bra kvar så nu e det spännande att se vem som åker men jag tror att Johan's tur att åka tycker jag!
Annars e det inte mkt på tvn ikväll som vanligt!

Ho ho ho ho

Hej tomtegubbar slår i glasen o låt oss lustiga vara!

Pölsis/Micka/lilla My :)






Taxin hem från dialysen i söndags,försökte fota månen  syns iaf lite där rakt fram den runda bollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0