Första Advent


Första advent idag då, gud va tiden går fort, om en månad e det redan nyårsafton så 1 månad kvar av detta år!
Ja,nu sitter man som vanligt på dialysen, har 1 timme o 25min kvar!
Idag ska vi dra 3,2 som förra gången och än så länge funkar det bra , så hoppas det fortsätter så!
Vill ju inte ha "rest-vätska" kvar när jag går hem utan gå ner allt o kanske lite till,haha!
Idag togs det även månads-prover...får hoppas de e bra, ska be om att få provsvaren innan jag går härifrån idag, gillar att ha dom på papper efter dom tagits!

Pratar även med Perkisio på msn...och som vanligt har vi roligt!
Lyssnar även på musik just nu är det Rihanna med Unfaithful, väldigt bra låten faktiskt...skön att lyssna på!

Helgen har varit rätt okej, har inte gjort mycket faktiskt!
Igår va jag med morsan o farsan och handlade lite, blev en liten plast julgran, ett pussel md 500 bitar och 1 amarylys ( ej sälker på hur det stavas), väldigt fin...på bilden så såg det ut som att det skulle bli som polkagris aktig när den slår ut!
Får hoppas på det också!
Började lägga pusslet igår men det går inte såå bra, rätt svårt att lägga det men det kommer gå ut en vacker dag:)

Satt och scannade in lite bilder på datorn i fredags för att fixa en julklapp till en i familjen så ska ladda upp en av bilderna här också idag!

Köpt en tomteluva i fredags till Ragge som han fick ha på sig så fotade honom lite, så lägger upp några bilder på honom här!




















Evelina när hon var 3år på vår gamla gård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0