Dialysen


Sitter just nu på dialysen, har legat kopplad i 1 timme nu så det e BARA 3 timmar kvar:P...
Idag har jag fått kommit ut på stor sal, vilket jag e verkligen e  glad för!
Det e såå tråkigt att ligga ensam på egen sal, för man känner sig såå isolerad från andra!
Primningen och påklädningen av apparaten gick bara bra och även att tjepa o koppla mig gick suveränt även fast vi fick ha lite blodbad här:P..
Har precis fikat hära, 2 smörgåsar o 1 yoghurt! mums.

Ååå idag får man sin Westlife - DVD hoppas jag
Westlife 's jubileum DVD från Cork Park i sommras då dom firade 10år som band!!
Nu har dom ju tagit ett break på 1 år!.


Puss & Kram
Lilla My




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0