Vidrig dag


På dialysen idag, fick blodtrycksfall och kunde knappt gå sen när jag skulle hem!
Gick ner allt ändå fast vi inte drog allt, men tror att jag gått upp lite i vikt!
Ena systern på dialysen kom till mig idag o berättade att Amir hade tagit henne åt sidan efter accessmötet och frågat vad det är med mig, han tycker inte jag ska gå ner mer i vikt eftersom min kropp kan ta stryk av det, han va orolig för hade han också sagt och frågat om jag inte äter någon mat på dagarna!
Sån ur gullig läkare han är! :)
Hemma idag har jag inte gjort så mycket ...sov nu på kvällen ett bra tag och tittade sen på sista avsnittet av Sjukhuset och sen 30min av S.O.S Gute innan Andra Avenyn började 20.30.

Sitter just nu o tittar på reprisen av Two and a Half Men, det e dock slut nu så får kanske bli en film nu?!
Sitter o snackar med Snusmumriken/Perkis:)........


Har faktiskt varit duktig att inte ätit sötsaker, grannen hade med sig masariner in idag men jag tog inte en ändå:D...stolt över mig själv för det!

Fick även mitt paket från elgiganten med min julklapp till en i familjen + min sak jag hade beställt, ska lägga upp den här nu!!


Puss o Kram
Pölsis/lilla My/Micka :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0