Uttråkad som sjutton!



Sitter o snackar med perkisio som vanligt som e sååååååååååå jävla roligt att göra...du får mig verkligen på topp humör perkis, you know that skruttis!:)


Fast som rubriken uttalar så e jag uttråkad ändå, vill hitta på något....men har ingen o göra ngt med, varförf måste ALLA  bo såå långt ifrån en??
Nyårsafton kommer bli som vanligt då menar jag, sitta hemma med morsan o farsan o bara glo o inte kunna hitta på ngt med någon!:(
Ska e.v va hundvakt då åt Mimmi, det ser man ju förstås fram emot eftersom hon e så lätt att ha o göra med!
Får se hur Ragge reagerar på henne om dom kommer överens!

Ikväll har jag sjungit lite singstar med mig själv:P.....och spelat ett spel med en drake som jag köpte idag på RUSTA!.
Köpte även ett singstar på EKO (R'n'B och sen På Onoff köpte jag Singstar Boyband vs Girlband som jag sjungit mkt på o klarade Swear It Again BÄST:):):):) :):):):):)

Kramar
Pölsis






Tomten läser på julisarna med hjälp av min systeryster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0