Update av foton!


Var hos syrran o hennes familj igår så kollade bland gamla kort som dom hade för va sugen på lite kort på mig som liten från bl.a semestrar också!
Ska få kolla bland flera bilder nästa gång vi träffas där!:)

Sitter o snackar med perkis nu oar vari lyssnar på lite julmusik:D..
Har varit på systembolaget idag o handlat lite glögg och köpte sedan 2 julskivor till morsan!


Här kommer blilderna jag scannat in!






Jag tillsammans med evelina när hon va nyfödd - 91






Jag tillsammans med påskkärringen evelina hemma på studievägen!






Evelinas födelsedag -95






Jag på semster med syrran o hennes familj....tror detta är i Strömstad!






Jag o Evelina nyfödd sommaren 91

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina foton. :)

2008-12-06 @ 19:57:20
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0