Tisdag


Idag har det inte varit min dag, det började med att jag försov mig rejält...vaknade klockan 07.02 och taxin skulle komma 07.15 så det blev bråttom att fixa till sig....han inte tvätta håret utan fick skölja det bara o sen ha mössan på mig så såg ut som ett skatbo i huvudet *hahahaha*.
Kom dit ändå i tid till dialysen och började prima apparaten!
Det blev lite tjafs där också ang vem som skulle sticka mig, blev nästan ledsen o börja gråta för att dom tjafsa!:(.
Annars gick det bra, dock lite blodtrycksfall så dom stängde av i 5min sen så drog vi bara 0,5 hekto sista 13min.
Träffade även min läkare Amir som e kirurg på transplantation!
Han va inne på dialysen och kom o hälsade på mig samtidigt. han e väldigt snäll o rolig!:)...

Ikväll har det inte hänt så mycket...har sovit en stund sen tittat på tvn, på Two and a half men, Sjukhuset, sen 30min av SOS familj för sen blev det Andra Avenyn! :)
Suttit o smsat med Perkis också....bus trollet:)....
Har rätt tråkigt, sitter dock o pratar med 2 kompisar på msn och tittar på film...svensson svensson säsong 3! :P..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0