Stack mig själv idag



Är fortfarande i chock av att jag satt nålen själv, kommer inte ihåg hur allt det började men hon gav mig nålen och bad mig iaf prova men jag blev så nervös o vågade inte men hon sa att jag ändå skulle prova så jag tog nålen o stack försiktigt och plopp så satt den där i artären :O.
Träffade rätt direkt och det pulserade fint i nålen med blodet.
Det blev riktigt uppståndelse  hära för alla kom fram o kramade mig och grattade till att jag hade lyckats!
En patient här bredvid mig kom fram och grattade mig också, han sticker sig själv så sen när han skulle sticka sig så visade han hur han själv gör och att han använder nålar med längre slangar på så han inte e rädd för att han ska dra ut dom.
Ska se nästa gång hur det kommer gå, kommer isf bara sticka en nål så här i början tills jag lärt mig att "komma över tröskeln ännu mer"....
Men allt ser o känns bra så det e skönt!
Nu kanske jag kan komma lite som jag vill  när jag sticker mig själv! 
Får se hur det kommer gå, det har ju bara häntt 1 gång så det får bli längre fram!


Igår jag med morsan o farsan i Farsta, mamma skulle klippa sig o jag skulle kolla lite runt där medan.
Men varken Stadium eller Intersport hade det jag ville ha så tog tunnelbanan till Globen direkt istället och gick till Djurgård's shoppen där och köpte en ny match-tröja med namn o nummer, får dock inte tröjan förrens på fredag!

Sen åkte jag tillbaka till Farsta o mötte mamma o pappa så gick vi o käkade på Burger King innan vi åkte hem!

Kvällen gjordes inte mkt, fikade med glögg o lussekatter *gott'..hehehe...sen tittade jag bara på tvn/film!

Sitter o snackar med Perkis på MSN och lyssnar på musik.
Har 1,5 timme kvar hära och jag mår bra :)

Pussar o Kramar
Pölsis

Kommentarer
Postat av: natti

oh, grattis, de va modigt gjort :D

2008-12-14 @ 16:36:02
Postat av: Sara

Wow, bra jobbat! Told ya you could do it! ;) Kramar

2008-12-15 @ 17:02:08
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0